Harjoittelu tuottaa tulosta. Olen käynnyt seikkailemassa pohjien tekijöiden sivuilla ja sieltä vihdoinkin on alkanut hahmottua miten näitä laatikoita tehdään. Kikin pohjista löysin hyvän ohjeen laatikon tekemiseen ja lisäämiseen omalle sivulle.

Laskuri on laitettu ja huomaan että siellä on myös kävijöitä.  Please ,laittakaa kommentti, olisi kiva tietää kuka siellä on käynyt.

Olen erityisen tyytyväinen kun nämä hommat alkaa pikku hiljaa luonnistua  :)

Muuten päivä ei ole kovin innostava, harmaata ja viileetä. Plazan mittari näytti muka 23 plussaa , mutta en usko että on niin paljon. Minulla on paitis ja villatakki  päällä ja silti tuntui kylmältä.  Vaivanani on taas suomi haikailua.  Ajattelen lähes koko ajan suomen syksyä ja varsinkin kun käyn muiden blogi sivuilla ja näen syksyisiä kuvia ja juttuja mitä siellä tekevät niin haikeus valtaa mielen. Tämähän on tyypillistä minulle, kun olen kova ikävöimään.

Laitan tähän sellaisen haikailumielisen kuvan , en muuten ole minä vaan toinen kaksosista.

1009055.jpg

Nyt jatkan harjoituksia ja laittelen kohta jotain uutta oppimaani, eli olkaapa kuulolla tai pitäisikö sanoa näöllä.