ELÄMÄ ON KULTSIA !

 

              Onhan toki kaikenlaista muutakin, mutta olen onnellinen että heppa on olemassa koska se auttaa minuakin ajattelemaan muuta kuin lapsiani, joista kaksi on täällä ja kaksi vanhinta  suomessa ja minä olen niin väsynyt kulkemaan edestakaisin.

Kaikki on niin hankalaa, vanhin tyttärentyttäreni on jo 10-vuotias, hevostyttö myös kuten äitinsä ja tätinsä. Haluaisi olla enemmän täällä , mutta asuu suomessa ja käy siellä koulua ja siellähän se koti on.  Olisi niin kivaa tehdä asioita yhdessä.  Tällä hetkellä tyttäreni jotka ovat kasvaneet espanjassa eivät halua suomeen asumaan. Täällä on ystävät ja opiskelut.

Ehkä ongelma olenkin minä itse joka en voi hyvin itseni kanssa. Olen menossa suomeen Art of Living kurssille , jospa se opettaa elämään tässä hetkessä, eikä menneessä tai tulevassa ja aina ikävöimään sinne missä en ole.

2090534.jpg