1054353.jpg

 

Pitkään olen ollut poissa täältä blogistaniasta, siis kirjoittajana. Olen kyllä vieraillut ja käynyt lukemassa silloin tällöin muiden kirjoituksia. Olen ollut kahden meren rannalla, toisen rannalla vähemmän ja toisen enemmän. Se toinen ranta jota kaipaan tuntuu vetävän niin puoleensa että välillä tunnen vaipuvani meren syvyyksiin. Pinnalla olen kuitenkin pysynyt ja yritän pysyä edelleenkin.

              1868479.jpg

Pinnalla on myös pysynyt Olavin suuri rakkaus, vaikka koko kesän sen moottori  on ollut vialla, sen verran suuri remontti että se saadaan kuntoon vasta muutaman viikon sisällä. Olemme ajatelleet vaihtaa kesämökkeilyn, kun sinne ei nuorisokaan oikein enään halua mukaan lähteä, mökkeilyksi veneelle, kun matkaakin kotoa on sinne vain 3 km. Mökki on siis laitettu myyntiin.. saa nähdä kuinka käy. Nythän ei ole parhain mahdollinen aika myydä minkäänlaisia kiinteistöjä.

                       1868488.jpg

Olen kuitenkin toiveikkaana. Mökki kun menee kaupaksi niin saankin ihan oman mökin sinne toiselle rannalla, jonne usein kaipailen. Ainakin sitten vanhuuspäiviä ja kesiä voin viettää siellä kunhan teinit itsenäistyvät eivätkä tarvitse mamaa koko ajan lähelleen. Oma äitikin alkaa olla jo sen ikäinen että vielä tulee aika olla hänenkin lähellään ja tukena.

Tilanne elämässäni on nyt näin ja tästä eteenpäin katsotaan mitä muutoksia tuleman pitää. Nyt odottelen Olavia kotiin työmatkalta suomesta. Minunhan siellä olisi pitänyt olla :(  Vähän kauhistuttaa tuo usein lentäminen kun noita lento-onnettomuuksia on ollut sen verran. Yritän kuitenkin muistaa että se on kai edelleenkin turvallisin muoto vaihtaa maata.