No niin, nyt jatkan tätä Tutustutaan paremmin meemin kirjoitusta.

Tarjuska

halusi tutustua minuun paremmin ja haastoi minut mukaan tällaiseen:

Säännöt:

1. Laita viisi linkkiä viiteen aikaisempaan blogipostaukseesi. Niiden tulee liittyä näihin viiteen teemaan alla:
perhe
ystävyys
rakkaus
minä itse
mitä tahansa

2. Haasta viisi muuta bloggaajaa tekemään saman. Yritä löytää ainakin kaksi uudempaa tuttavuutta, joihin voit näin tutustua paremmin. Minä haastan mukaan:

Mimmi Mutikaisen

Pohjosen Eukot

 

 

 


 

Aiheet oli siis Perhe siihen löytyy vastaus täältä, sain sen siis linkitettyä , jippii.

Ystävyys:

Ystävyys on yksi maailman tärkeimmistä asioista, ne on hienoja hetkiä yhdessä meille tärkeiden ihmisten kanssa.

1273890.jpg

Rakkaus:

Jos sinä olet omenapuu   tahdon minä olla omena

Jos sinä sytyt tuleen     tahdon minä olla vesi tai herkästi syttyvä aine

Jos sinä hukut               tahdon minä olla pohja tai virta

Jos sinä katsot kauas     tahdon minä olla etäinen piste

Jos sinä suljet luomesi    tahdon minä olla äkillinen pimeys

-Tommy Tabermann-

 

Minä itse:

Jaa, mitähän tähän laittaisin. Ehkä kuvan jonka otin kun olin aamukävelyllä Paun kanssa suomessa synttärijuhlieni jälkeen. Otin kuvan itsestäni ja tulihan siitä sellainen kuin minä nyt olen viisikymppisenä.

1274004.jpg

Mitä tahansa

3. Lue postaukset, ja jätä halutessasi kommentteja. (Yritä nyt sitten noista postauksistani tulkita jotain minusta).

Tästä tuli nyt vähän sekailainen kun olen tätä yrittänyt saada valmiiksi pari päivää. Nyt sittent tuli homma hoidettua ja toivottavasti näin tutustumme paremmin.